Дослідження психологів доводять, що у здобувачів освіти знижується інтерес до навчання після п'ятого класу. Тому дуже багато причин, і однією з них є одноманітність класних та домашніх робіт, відсутність можливості кожному проявити себе, отримати позитивні емоції та відчути гордість за себе, за свою старанність та неординарність мислення. І це дуже важливо на початку навчального року, коли нові вчителі не знають здібностей та особливостей кожного п'ятикласника, обмежені час та простір спілкування при онлайн навчанні.
Тому я вибираю шлях максимальної можливості демонстрації знань та навичок через вибір кожним здобувачем освіти форми домашніх робіт: від простих відповідей на запитання письмово чи усно до створення презентацій та запису коротких відео (до 1 хвилини) виразного читання чи переказу уривків з твору. Роботи обов'язково коментуються на уроках, виділяються кращі аспекти в кожній роботі, а рекомендації та побажання наступну зробити якіснішою даю індивідуально в усних чи письмових коментарях.
Наведені приклади одного із домашніх завдань п'ятикласників свідчать про старанність та творчий потенціал дітей, який потребує тільки похвали та заохочення до розвитку. Недоліки в оформленні підтверджують самостійність роботи та відсутність втручання дорослих "допомогти", отримати хороший результат будь-яким чином. Тому незначні помилки не вплинуть на оцінку, а будуть персонально роз'яснені.
Допомагаю кожному, хто старанний та відповідальний, відчувати радість навчання та гордість за результати своєї праці. І це позитивний приклад для, хто поки що пасивний спостерігач.
.%20%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D0%B7%20%D1%83%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BA%D1%83%20%D0%B7%20%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%20%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B8%20_%D0%9F%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8%D1%86%D1%8F_%20(%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%20%D0%AF.%20%D1%96%20%D0%92.%20%D0%93%D1%80%D1%96%D0%BC%D0%BC).%20(4%20%D0%BE%D0%BA%D1%82.%202023%20%D0%B3.%2017_39_47).jpeg)




Немає коментарів:
Дописати коментар