Перелік нормативних документів для педагогів, які зацікавлені розвитком емоційного інтелекту здобувачів освіти.
Міністерством освіти і науки України у 2019 році було заявлено про апробацію в Україні міжнародної програми соціально-емоційного й етичного навчання (СЕЕН). Пілотування програми здійснює відкрита для співпраці громадська організація, що дозволяє педагогам країни як ознайомитися з перспективним досвідом так і розпочати самостійну роботу по розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти.
Міністерством освіти і науки України у 2019 році було заявлено про апробацію в Україні міжнародної програми соціально-емоційного й етичного навчання (СЕЕН). Пілотування програми здійснює відкрита для співпраці громадська організація, що дозволяє педагогам країни як ознайомитися з перспективним досвідом так і розпочати самостійну роботу по розвитку емоційного інтелекту здобувачів освіти.
- Закон України «Про освіту»
- Закон України «Про повну загальну середню освіту»
- Закон України «Про внесення змін до деяких законів України про освіту щодо
організації інклюзивного навчання»
- Конвенція про права осіб з інвалідністю
- Указ Президента України 501/2015 «Про затвердження Національної стратегії у
сфері прав людини»
- Постанова КМУ від 21 лютого 2018р № 87 «Про затвердження Державного
стандарту початкової освіти»
- Постанова КМУ від 30 вересня 2020р № 898 «Про деякі питання державних
стандартів повної загальної середньої освіти»
- Міжнародна програма з формування м’яких навичок «Соціально-емоційне та
етичне навчання» (Освітня програма для навчання серця й розуму), 2019р.
- Наказ МОН України від 18.11.2019 «Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою Організаційно-педагогічні умови формування в учнів м’яких навичок шляхом соціально-емоційного та етичного навчання на базі закладів загальної середньої освіт України на листопад 2019-грудень 2024 років».
Немає коментарів:
Дописати коментар