Якість планування будь-якої діяльності підвищує якість результатів. Тому на першому уроці вивчення теми "Міфи на всі часи" спланували з шестикласниками послідовність дій та методи роботи, обговорили можливі варіанти представлення та узагальнення результатів домашньої та класної роботи, корекції знань та умінь. Особливу увагу приділили веденню читацьких щоденників, портфоліо та адвент-календаря. Якщо перші два варіанти розвитку читацьких навичок та формування уміння висловити власні враження про прочитане використовувались в минулому навчальному році, то останній додатково забезпечує формування навичок планування та аналізу власної навчально-пізнавальної діяльності.
Запропонувала здобувачам освіти варіант шаблону адвент-календаря, обговорили терміни його виконання та показала зразок заповнення. Наголосила на можливості проявити свої здібності у володінні інформаційними технологіями та ресурсами, розробити свій варіант календаря.
Більшість моїх учнів відповідальні, старанні та активні. Тому не дивно, що і з цим завданням вони справились дуже добре. Я підтримала кожного, не залишити жодної роботи без позитивного коментаря, постійно демонструвала цікаві ідеї, якість оформлення, грамотність тексту та естетичність оформлення. Хочу підкреслити, що ведення адвент-календарів не тільки забезпечило системність та якість домашніх робіт, а й підвищило рівень загальної обізнаності дітей: вони відвідали бібліотеки, познайомилися з творами різних видів мистецтва, створили за допомогою ШІ образи улюблених героїв.
За бажанням шестикласники долучилися до ідеї узагальнити матеріали роботи з теми "Міфи на всі часи" в презентаціях та відео. Пропоную першу роботу "Використання адвент-календаря на уроках зарубіжної літератури".
https://www.canva.com/design/DAGPzyzpB9o/s5fQaDEbmUjG7DcexFO62A/view?utm_content=DAGPzyzpB9o&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=editor
Немає коментарів:
Дописати коментар