Позитивні емоції завжди впливають на якість навчання, сприяють прояву інтересу та активності здобувачів освіти. А для класів НУШ яскраве та змістовне оформлення уроків, приклади кращих робіт в класі, заохочення до прояву своїх здібностей та наявна можливість самому спробувати щось зробити є дуже гарним мотиватором. І здорове бажання отримати нагороду, таку, що отримали від вчителя однокласники, теж є поштовхом до активних дій.
Уже минув місяць після конкурсу літературних листівок про казкову героїню Лисичку, а бажання дітей отримати персональні грамоти за участь у конкурсі не згасло. І байдуже, що минув термін, для мене важливим є бажання дітей читати. І звучать у класі нові автори та твори. Для мене теж стали відкриттям "Казки маленького лисеняти" І.Д. Фарбаржевич, особливо ці слова з казки:
- Лисеня, — сказало лисеня лисенятку, — ти пам'ятай, будь ласка, якщо тобі важко, погано, сумно, страшно, чи ти втомився — то просто простягни лапу. І я протягну тобі свою, де б ти не був, навіть якщо там інші зірки або всі ходять на голові. Тому що печаль одного лисеняти, розділена на двох лисенят — це ж зовсім не страшно. А коли тебе тримає за лапу інша лапа — яка різниця, що там ще є в світі?
Які гарні слова. Вони зрозумілі дітям і дорослим. І дуже потрібні сьогодні всім нам.
Немає коментарів:
Дописати коментар